Biznes i usługi 

Formy reklamy zewnętrznej

Odpowiednia reklama firmy jest istotnym elementem wpływającym na rozpoznawalność marki wśród klientów oraz późniejszą sprzedaż produktów. Wśród podstawowych form reklamy możemy wyróżnić stacjonarne działania zewnętrzne (poza siedzibą firmy), wewnętrzne (w firmie) oraz działania związane z internetem czy telewizją.

Popularna reklama zewnętrzna i jej rodzaje

Jedną z najlepszych i najbardziej efektywnych metod dotarcia do klientów z przekazem reklamowym są wizualne reklamy miejskie. Najczęściej widzimy je przy trasach szybkiego ruchu, drogach, na rynkach dużych miast oraz w ruchliwych punktach, takich, jak skrzyżowania, ronda czy miejsca rozrywki. Dobrą skutecznością wyróżniają się duże billboardy, które dzięki swoim kolorom i rozmiarom przykuwają wzrok z daleka oraz nowoczesne ekrany reklamowe przekazujące informacje w sposób ruchomy. Ekrany ledowe wykorzystują efekt skupiania wzroku poprzez szybkie migawki wizualne uwzględniające obraz, treść i elementy zaskoczenia. Dzisiaj stają się nawet bardziej popularne niż tradycyjne billboardy, ponieważ dostarczają potencjalnym klientom nowych bodźców, od których trudno jest odwrócić wzrok.

Powiązane posty

Zostaw Komentarz

jeden × trzy =