Człowiek i styl 

Drobne elementy, które dodadzą biuru elegancji

Miejsce pracy powinno być nie tylko zgodne z polityką firmy czy nawet kolorystycznie bazować na kolorystyce logotypu przedsiębiorstwa, ale też zapewniać wysoki komfort pracy i być miejscem eleganckim. Zwykle wybieramy podczas prac aranżacyjnych meble biurowe, która mają nie tylko dobrze służyć, ale też dodać szyku pomieszczeniom, a zapominamy o drobnych dodatkach, które nawet bardziej przyczyniają się do tego, jak odbierane jest nasze miejsce pracy.

Jak urządzić biuro?

Najważniejsze jest wybranie mebli i elementów wykończeniowych dobrej jakości. Im większy przedmiot, tym większą uwagę przykuwa. Jednakże inne drobiazgi jak długopisy czy karteczki samoprzylepne zwracają na siebie uwagę w drugiej kolejności. Wybierając artykuły piśmiennicze w sklepie, trzeba zawsze stawiać na ich wysoką jakość. Nieco grubszy papier, czarne zszywacze czy nawet stojaki na karteczki samoprzylepne wykonane z metalu dodadzą biurku elegancji. Większość takich produktów i tak kupuje się tylko raz, więc warto od razu zainwestować więcej.

Kolejna rzecz, na którą spoglądają klienci czy kontrahenci to pióro czy długopis, którym podpisywane są dokumenty. Najlepsze opinie mają pióra wieczne Parker. Są bardzo dobrze rozpoznawane nawet wśród osób, które używają długopisów. Wybierając materiały piśmiennicze tej marki z pewnością dodamy pracownikom prestiżu. Oprócz piór wiecznych można też kupić długopisy czy ołówki tej marki, a aby móc ich używać przez długie lata wystarczy tylko wymieniać wkłady. Zatem i dobre pióro jest również inwestycją, której koszt ponosi się raz.

Powiązane posty

Zostaw Komentarz

9 + trzynaście =