Sposoby na pozyskanie klientów – w co warto zainwestować?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności gospodarczej, każdy właściciel firmy chce docierać ze swoim produktem lub usługą do coraz większej liczby nowych klientów. Ich pozyskiwanie jest kluczowe z punktu widzenia zarówno zysku, jak i rozwoju marki. Od czego zacząć i jakie formy promocji dają naprawdę dobre efekty? Czy liczy się tylko reklama online czy również tradycyjne, stacjonarne środki przekazu?

Trzy metody skutecznego docierania do klientów

Wśród najbardziej efektywnych metod prezentowania swojej firmy nowym klientom, wymienić dziś można reklamy w mediach społecznościowych, reklamy Google oraz promocję billboardową. Dwie pierwsze opcje skierowane są typowo na rynek internetowy i celują w dwa miejsca, w których codziennie spędza czas najwięcej ludzi. Reklamy w mediach społecznościowych to np. promocja na Facebooku, Instagramie czy modnym Tiktoku. Reklamy w Google to szansa na dotarcie do osób, które korzystają z wiodącej wyszukiwarki na świecie. Z kolei reklamy billboardowe to jedna z najlepszych opcji docierania do klientów poza siecią www.

Dlaczego to właśnie billboardy, czyli tablice reklamowe tak dobrze działają offline? Tu odpowiedzią mogą być informacje, jakie przekazują w swoich danych agencje produkujące billboardy jak np. https://billboardy360.pl/tablice-reklamowe/gniezno/. To one umieszczając reklamy w centralnych i ruchliwych miejscach, wiedzą, jak mocno przykuwają one wzrok klienta. Często działają podświadomie, sprawiając, że klienci rejestrują ich treść, kolory i ceny produktów, a później chętniej sięgają po nie w sklepach. Aby skutecznie pozyskiwać nowych odbiorców, warto więc zainwestować w każdą z tych trzech opcji promocji marki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak wzmocnić i polepszyć jakość dźwięku ze swojego domowego sprzętu audio?
Jak wzmocnić i polepszyć jakość dźwięku ze swojego domowego sprzętu audio?
Każdy użytkownik swojego domowego systemu audio dąży do polepszenia jakości uzyskiwanego dźwięku. Chęć poprawy rzeczonego nie zawsze musi wiązać się […]
Reklamy na Facebooku (facebook ads): jak zacząć i jakie korzyści mogą przynieść?
Reklamy na Facebooku (facebook ads): jak zacząć i jakie korzyści mogą przynieść?
Reklamy Facebook ads to potężne narzędzie marketingowe, które może pomóc w pozyskiwaniu większej liczby potencjalnych klientów i sprzedaży. Idea niewiele […]
Skąd wziąć gotówkę na maszyny rolnicze?
Skąd wziąć gotówkę na maszyny rolnicze?
Przy prowadzeniu działalności gospodarczej koniecznym może być skorzystanie z produktów finansowych, które wspomogą funkcjonowanie gospodarstwa. Banki oraz instytucje finansowe w […]