Biznes i usługi 

Na czym polega identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna to zestaw wartości i atrybutów, które kształtują reputację firmy. Może obejmować logo, kolory, slogany i inne elementy, które pomagają klientom zidentyfikować Twoją firmę lub produkt. Jednak termin „identyfikacja wizualna” jest często używany zamiennie z terminem „tożsamość marki” w odniesieniu do wszystkich aspektów organizacji, które przyczyniają się do jej reputacji na rynku.

Silna identyfikacja wizualna może pomóc firmom wyróżnić się na tle konkurencji i ustanowić się liderami w swoich dziedzinach. Jeżeli chcesz wzmocnić identyfikacje wizualną swojej marki to koniecznie zajrzyj na stronę https://studiokreacja.pl/oferta/identyfikacja-wizualna.

Tożsamość korporacyjna składa się z kilku elementów:

Nazwa marki

Nazwa, której używasz podczas marketingu swoich produktów lub usług. Na przykład nazwa marki Coca-Cola jest synonimem jej napoju typu cola.

Logo

Symbol wizualny, który reprezentuje markę. Może to być rzeczywiste logo (jak to powyżej), lub może zawierać inne elementy, takie jak kolory, czcionki i obrazy. Loga są najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej firmy. Można je wykorzystać na wiele sposobów, aby pomóc w przekazaniu wiadomości o marce i nawiązaniu kontaktu z klientami. Na przykład, organizacja może używać swojego logo na etykietach produktów, wizytówkach lub stronach internetowych.

Schemat kolorów

Kolory używane konsekwentnie w całym materiale marketingowym, takim jak strony internetowe, broszury i opakowania. Są one zazwyczaj wybierane na podstawie badań przeprowadzonych przez firmę, które sprawdzają, jak kolor wpływa na decyzje zakupowe konsumentów.

Typografia

Czcionki używane konsekwentnie w materiałach marketingowych, takich jak strony internetowe, broszury i opakowania.

Powiązane posty

Zostaw Komentarz

trzy × 2 =