Imprinting – co to za metoda koloryzacji włosów?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Fryzjerstwo to dziedzina, która podlega nieustannemu rozwojowi – co rusz pojawiają się nowe techniki w zakresie cięcia czy stylizacji. Jednym z ważnych trendów ostatnich kilku lat jest imprinting, czyli specyficzny sposób koloryzacji włosów, który daje niebanalne efekty wizualne. Uzyskana fryzura przypomina pióra bażanta, słoje drzewa, a nawet kościelny witraż. Oczywiście to klient decyduje, jaki wzór chce posiadać na własnej głowie.  

Gwarancja wyróżnienia się z tłumu

Imprinting stanowi znakomite rozwiązanie zwłaszcza w sytuacji, gdy ktoś pragnie np. ożywić odmienić swoją fryzurę przed wyprawą na letni festiwal. Włosy są w tym przypadku traktowane niczym tkanina, na którą fryzjer nakłada farby poprzez specjalnie dopasowaną matrycę (szablon). Istotną rolę odgrywa również panel magnetyczny służący do stabilizowania poszczególnych pasm. Omawiana metoda pozwala na osiągnięcie trójwymiarowego rezultatu, co wynika bezpośrednio z wykorzystania farb kontrastujących o zróżnicowanym odcieniu. Klient odwiedzający salon może wybrać zarówno koloryzację zmywalną (tymczasową), jak i permanentną (utrzymującą się przez co najmniej kilka miesięcy). Powinien się przy tym kierować indywidualnymi potrzebami. Dla najbardziej odważnych osób zalecana jest aplikacja całościowa, wykonywana od nasady włosów aż po same końce. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak zadbać o czystość talerzy, a zarazem zaoszczędzić czas na zmywaniu?
Jak zadbać o czystość talerzy, a zarazem zaoszczędzić czas na zmywaniu?
Sprzątanie przestrzeni mieszkalnych rzadko kiedy należy do ulubionych zajęć domowników, stając się dla większości z nich przykrym i męczącym obowiązkiem. […]
Jak przygotować dziecko do wizyty u lekarza?
Jak przygotować dziecko do wizyty u lekarza?
Wizyta u lekarza to zawsze wielkie przeżycie dla małego dziecka, zwłaszcza jeśli przebiega ona w zupełnie nieznanym i obcym dziecku […]
Czy opakowanie produktu ma znaczenie?
Czy opakowanie produktu ma znaczenie?
Opakowanie produktu wywiera bardzo duże znaczenie na decyzjach konsumentów. Przede wszystkim klienci bardzo często odbierają jakość produktu na podstawie jego […]