Współcześnie jednymi z najczęściej wykorzystywanych nośników reklamowych są różnorodne materiały poligraficzne. Wynika to z faktu, że z jednej strony są tanie w produkcji, z drugiej zaś wyjątkowo skuteczne. Doskonały przykład to choćby samoprzylepne etykiety foliowe oraz papierowe z logo marki, służące do oznaczania rozmaitych produktów i obiektów (w sklepach, salonach usługowych itp.). Z ofertą ich wytwarzania można zapoznać się na https://naklejkon.pl/category/etykiety-foliowe-i-papierowe.
Jednymi z podstawowych materiałów, na których drukuje się reklamy są wizytówki – zarówno papierowe, jak i plastikowe. Stanowią one zaproszenie do skorzystania z usług firmy, a jeśli są wyjątkowo starannie zaprojektowane, to świadczą o jej wysokiej pozycji na rynku. Oprócz tego skutecznymi nośnikami są klasyczne ulotki i foldery, notesy, kartki pocztowe, kalendarze ścienne czy broszury. Odrębną kategorię stanowią natomiast praktyczne gadżety z logo, rozdawane klientom za darmo jako dodatek do zakupów lub zachęta do zapoznania się z ofertą produktową albo usługową. W tej kategorii prym wiodą kubki, długopisy, torby bawełniane, t-shirty, bluzy, czapki z daszkiem, parasolki, pendrive`y oraz power banki o zróżnicowanej pojemności.
Mniej powszechne, ale warte rozważenia rozwiązania to:
– magnesy reklamowe – przeznaczone głównie do naklejania na lodówce lub karoserii samochodu osobowego
– podkładki na biurko
– teczki na dokumenty – w formatach A4, A5 i DL (głównie modele konferencyjne i ofertowe)
– druki samokopiujące
– papier stosowany w drukarkach
– naklejki – cenowe i informacyjne