Każdy, kto prowadzi firmę, prędzej czy później zada sobie pytanie, czy jego pracownicy powinni ubierać się w jakiś specjalny sposób. W biurach zazwyczaj obowiązuje dress-code, który sprawia, że wszyscy ubierają się w podobnym stylu. A co w innych przypadkach? Bardzo często pojawia się pomysł, aby jednym z ogniw, łączących pracowników była odzież firmowa. W większości przypadków jest do dobre rozwiązanie, które pokazuje profesjonalizm firmy oraz pozwala na swobodne rozróżnianie osób, które w danym momencie pełnią swoje służbowe obowiązki.
Odzieżą firmową może zostać tak naprawdę każdy element garderoby. Ważne, aby wyczuć, co pasuje do wizerunku naszej firmy. W niektórych przypadkach dobrym rozwiązaniem będzie stworzenie pełnego uniformu, składającego się np. ze spodni, skarpetek i polówek. W innym świetnie sprawdzi się wprowadzenie bezrękawników z logiem firmy. Można je zamówić np. na https://strefa-logo.pl/pl/c/Bezrekawniki-robocze/30. Najważniejsze, aby stworzona przez nas odzież firmowa była rozpoznawalna.
Dobrym rozwiązaniem mogą być zwykłe firmowe koszulki. A także np. kurtki (skórzane lub jeansowe) z logiem wyhaftowanym na plecach. Jeżeli mamy firmę, której pracownicy wykonują swoje obowiązki na zewnątrz, warto pomyśleć o firmowej odzieży sezonowej. Można stworzyć firmowe bluzy lub polary, krótkie spodenki, kurtki. A także wszelkiego rodzaju dodatki, takie jak czapki, szale, szaliki lub rękawiczki. Od nas zależy, czy postawimy na duże logo, niewielki symbol, czy też np. wystarczą nam ubrania, których kolory będą zgodne z tymi, które są charakterystyczne dla naszej firmy.