Każdy kto prowadzi sklep – stacjonarny czy też internetowy musi dokonać zatowarowania – czyli zaopatrzenia się w towar. Na początku prowadzenia działalności nie zaleca się robienia dużych zapasów produktów, gdyż trzeba najpierw sprawdzić co się najlepiej sprzedaje. Po za tym należy też mieć odpowiedni magazyn – a wiadomo im większa ilość towaru tym musi być większa powierzchnia magazynowa.
W przypadku prowadzenia stacjonarnej działalności wciąż popularnym rozwiązaniem jest metkowanie towaru daną ceną. Taką metodę stosuje się zwłaszcza w małych sklepach spożywczych, przemysłowych, zabawkowych. Metkowanie polega na ustawieniu odpowiedniej ceny i przyklejeniu małej białej lub kolorowej etykiety do towaru. Metkownice najlepiej zamówić przez internet np na stronie https://www.4labels.pl/etykiety-i-tasmy/metkownice.html. W przypadku oklejania produktów spożywczych należy pamiętać aby nigdy nie zaklejać daty ważności, składu, danych producenta i innych ważnych informacji.
Metkowanie produktów w supermarketach zajęłoby ogromnie dużo czasu. Tutaj najlepszym rozwiązaniem jest wprowadzenie na kasę produktów z już gotowymi kodami kreskowymi i narzucenie cen. Gdy klient wykłada na taśmę towar z koszyka, kasjer używa specjalnego czytnika, który skanuje kod kreskowy. Supermarket musi więc zaopatrzyć swoje kasy w te urządzenia. Poszukując odpowiedniego czytnika, można z powodzeniem wejść na stronę https://www.4labels.pl/producenci/czytniki-honeywell.html i poszukać wśród różnorodnych rodzajów.