Obecnie w Polsce niemalże w każdej branży usługowej jest olbrzymia konkurencja, dotyczy to zarówno dużych, jak i małych miast. Z tego powodu początkującemu przedsiębiorcy ciężko jest się wybić ze swoją ofertą, przez co już na starcie powinien przeznaczyć część swojego budżetu na cele marketingowe.
Specjaliści od marketingu z roku na rok prześcigają się w coraz to nowych pomysłach, które mają przekonać konsumentów do wybrania konkretnego produktu. Większość osób to tak zwani wzrokowcy, dlatego agencje reklamowe bardzo duży nacisk kładą na warstwę wizualną materiału. Niekiedy wystarczy zobaczyć ciekawą grafikę, aby zapragnąć kupić produkt, nawet w momencie, kiedy niekoniecznie go potrzebujemy. Na taki chwyt marketingowy najbardziej podatne są małe dzieci, które ujrzawszy produkt z motywem ze swojej ulubionej kreskówki, proszą rodziców, aby go kupili. Jednak również dorośli są podatni na takie zabiegi, dlatego dobrym sposobem na rozkręcenie biznesu jest inwestycja w estetyczne etykiety z nadrukami, posiadające logo naszej firmy. Jest to stosunkowo tania opcja, które w krótkim czasie pomoże nam stworzyć własną markę, z którą konsumenci będą się identyfikować. Oprócz etykiet warto zainwestować także w gustowne ulotki, które będziemy wręczać przechodniom, aby zwabić ich do naszej firmy. Najlepiej w tym celu zatrudnić specjalną agencję, która zatrudnia osoby do roznoszenia materiałów marketingowych, wówczas będziemy mieć pewność, że nasze ulotki są rzeczywiście rozdawane.
Artykuł napisany we współpracy z drukarnią Flexon.