Opakowanie produktu wywiera bardzo duże znaczenie na decyzjach konsumentów. Przede wszystkim klienci bardzo często odbierają jakość produktu na podstawie jego opakowania. Tym samym kiedy opakowanie jest eleganckie i gustowne produkt może zostać wówczas uznany za luksusowy. Z kolei w przypadku opakowań bardzo chaotycznych lub ze słabej jakości szatą graficzną klienci oceniają produkty w nich zawarte jako tanie i niskiej jakości.
Tym samym wdrażając nowy produkt na rynek należy w szczególności zadbać o jego opakowanie oraz wygląd i estetykę. Opakowanie powinno pasować do produktu i tym samym powinno dawać klientom jasny komunikat klientowi co do tego co znajduje się wewnątrz. Szeroką gamę opakowań odnaleźć można na stronie http://art-box.com.pl/oferta-z-mankietem.php. Są to opakowania, które można dopasować do własnych potrzeb, z możliwością stworzenia bardzo indywidualnych grafik czy efektów wizualnych. Z pewnością będą one miały pozytywny wpływ na wybory konsumentów oraz na zainteresowanie danym produktem. Zatem warto poszukiwać innowacyjnych rozwiązań także w zakresie opakowań produktów oraz ich wyglądu i ogólnej estetyki, co może przełożyć się na sprzedaż.