Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, istnieje prawdopodobieństwo, że będziesz musiał wypełnić wiele dokumentów w ciągu roku. Od deklaracji podatkowych po formularze ubezpieczeniowe, istnieje wiele dokumentów, które wymagają Twojego podpisu i pieczątki zatwierdzającej. Oto lista przedmiotów, które powinieneś mieć zawsze pod ręką:
Będziesz potrzebować pieczątek do wszystkich rodzajów oficjalnych dokumentów, w tym czeków, umów, paragonów i formularzy podatkowych. Pieczątki firmowe są świetne do składania podpisów i stemplowania, ale przydają się również wtedy, gdy trzeba zrobić odcisk na dokumencie lub go zapieczętować. Pieczątki są dostępne w różnych kształtach, rozmiarach i kolorach. Można je kupić w sklepie z artykułami biurowymi lub uzyskać je online w sklepie internetowym.
Spinacze do papieru pomagają utrzymać ważne dokumenty w jednym miejscu, gdy znajdują się w szafce na dokumenty lub w teczce. Możesz je również wykorzystać do zabezpieczenia faktur i rachunków w skrzynce odbiorczej, dopóki nie będziesz gotowy do ich złożenia.
Karteczki samoprzylepne ułatwiają pracownikom zostawianie notatek na biurkach, gdy wychodzą na prywatne sprawy lub na przerwę na lunch. Pozwalają one również na oznaczenie ważnych plików, aby nie zgubiły się wśród innych plików, które wyglądają podobnie. Flagi przydają się, gdy trzeba przypomnieć o nadchodzących wydarzeniach lub terminach – wystarczy przykleić je do kalendarza i już nigdy nie przegapisz ważnej daty w firmie.